Ogullarinaasikanne Anneler su mübarek gunlerde dualarinizi bekliyorum. Babam kronik astim hastasi kalp ritim bozukluğu ve sekeri var kovid oldu. Annemde pozitif çıktı feci eklem agrilari var sadece umarım kötülesmeden atlatirlar dualariniza bizide ekler misiniz🥺😞
demirboy Ogullarinaasikanne kan sulandırıcı çok önemli ihmal etmesinler. Onun dışında udihindu yağı veya nette karışımlar var bakıp hazırlayıp kapılarına koyun bağışıklık güçlendirici. Hastalıklarından da hiç korkmayın tanıdığım çok kişi var babanız gibi ayakta atlattılar hep bu bağışıklığa bakıyor sarımsak tüketsinler bol bol. Kelle paça sipariş verin bol sarımsaklı yesinler
demirboy nurelem bir tanıdığım hiç bir hastalığı yok aşıdan aonra 2 kez felç geçirdi ve vefat etti yani böyle şeyler de olabiliyor.Ama aşılanan ülkeler normale dönüyor bence de aşı olmayın dememek gerek aşı sayesinde antikor kazanan da çok oldu. Ve muayene olduğum güvendiğim dr lar hep aşılı bir bildikleri var ki oluyorlar
ikizbabymom demirboy udihindu yaygon değil herkes tarafından bilinmiyo ama bebeklerin bağışıklığını güçlendirmek için de çok etkili
Ogullarinaasikanne demirboy maalesef gurbetteyim uzaktan aramak ve duadan baska birsey gelmiyor elimden keske ayni sehirde olsak ahh ben onlari birakirmiyim😞cok sagol canim 🤲
Ogullarinaasikanne Omerinannesi342 babam 15 gün önce falan 1.doz asiyi olmustu canim ama annem olmadi 😞cok sagolun amin 🤲
Minikoalamm Deletedmom54121 canım bu bilgilere tam olarak nerden ulaştın çok merak ettim bunu ters cevap olarak anlama gerçekten meraktan öğrenmek istediğim için soruyorum
B612 Deletedmom54121 aşı karşıtlarını forumda ifşa ediyoruz. @NaimeYilmaz dikkatinize. Ne gibi bir tıp bilgisine sahipsiniz de insanları yanlış yönlendirip telaşa sürüklüyorsunuz? Bu kadar cehalet pes ya
-Alp- Ogullarinaasikanne benim babam 70 yaşında tansiyon ve annem 60 yaşında kronik astım. Çok zor oldu ama yendiler koronayı Allah’tan ümit kesilmez 🤲 Günde en az 3 litre su içsinler verilen ilaçlar böbrekleri çok zorluyor 8’er tane. Tez zamanda iyileşirler umarım 🙏🏻