Zzzz Yok estağfurullah ne kusuru. Sağlam bir ürün 1 aydır kullanıyoruz biz ağır olması dışında memnunum ben kademeli olması güzel emniyetli oturacağı alan daralıyor genişliyor önündeki tepsi gibi şeyle ayarlanıyor bunlar bence güzel özellikleri tek kötü tarafı dediğim gibi ağır oluşu oda göreceli kavram bana ağır geliyor eşim için normal tabi