snowflake çorabı bi çıkardım böyle kızarmış tırnak batmış gibi sizin başınıza geldi mi neyapmam lazım bi bilginiz varmı fotoğrafını da annemle çok zor çektim anca bukadar çıktı 😔
Si_se_ta_be snowflake Tam net değil ama tırnak batması hakkında bilgim yok . Üstte kalsın. Geçmiş olsun 💕
uykusuzMoMm snowflake o tırnak batması bendede var canım oyle agrır kı beynım zonklar helede bır yere çarpınca krem sürüyorum tırnagını cok kısa kesmeyin
Kivancinannesi snowflake canm dolama da olabilir, bebeğinin çorabının içindeki iplik parmağına da sarılmış olabilir ama dikkat et öyle bir bebeğn parmağı kangren olmuş Allah korusun sık sık kontrol et parmaklarını
Elifim61 snowflake Onun ayağını yerim ben canıda acıyordur güzel yavrunun. Tırnak batması gibi görünüyor. Çok geçmiş olsun.
YeldaKuzey Tırnak batması canım benim oglumunda böyle oluyor bepanhtol sür cok iyi hemen iyileştiriyor
Kubra_2019 Kenarından şişlik çıkıyor, gece uyurken soğanı pisirip zeytinyaglayip sarsaniz rahatlar minnoş batma gibi gormedim ben. Kara merhem varsa oda etkili olur.
snowflake Kubra_2019 saol canım evet kenarı şiş aynı batık gibi duruyor durmuyor elletmiyor kara merhem de yok malesef☹
snowflake Elifim61 saol canım evet canı acıyor hissediyorum ayaklarını sürekli birbirine sürüyor huysuzlanıyor☹😔
uykusuzMoMm snowflake 1 yıldır var cnm ara ara oluyor genelde ayakkabı ıcınde çokk durunca hemen oluyor bazen sebepsiz bakıyorm olmus
Baldantatli Canim benim 9glumin da oyleydi batikonla elelrin6 temizken disa dogruu masaj yap tirnak batmasi geçmesi icin bize dr oyle demisti benim ki gecti arada yagiyla da yapabilirsin