Arkadaslar merhaba oglum 27 aylik 23 nisanda tuvalet egitimine basladik. Cisini lazimliga yapiyor. Ama kakasini yapmiyor. Kiloduna yapar yapmaz kaka var diyor. Ama asla lazimliga yapmiyor. Duvara stiker yapistirma, cikolata, dondurma hediye etme denedim. Afedersiniz. Klozete yaparken bizi bile izledi. Teonun kaka kitabindan da gosterdik. Baska ne yapabilirim. Simdiden tesekkur ederim