mucizem Merhaba
Öncelikle kolaylıklar diliyorum sizlere
Bende 11 aylık ikiz erkek bebek annesiyim..Doğdukları günden bu yana kendi rutinimizi yaptık..Her gece 2 tas bile olsa mutlaka duş aldık sonrasında temiz kıyafetler masaj mama gaz çıkarma derken hep aynı saatte uyumatmaya direndik..
Gündüz ve gece uykularinin düzenini kendim buldum ve buna da açıkçası uymak istemeseler bile baya uğraşıp zorladım ve su an aynı saatte uyuyup aynı saatte uyanirlar
Bir de bizim için faydası bebeği sallayarak uyuymazdim.Yalnizca hafifce mayistiracak kadar sallayıp sonra o şekilde kendileri uykuya geçmesini bekledim.Su an da gece uyandiklarinda dahi sallamadan kendi kendine dönüp uyurlar..
bebeklerinizi takip edin nasıl uykuya geçiş yaptıklarını öğrenirseniz ona göre daha kolay bir ortam oluşturursunuz
Mesela benim biri sarılmayı çok sever ,ikiz annesi olunca birini alıp ötekini ayırıp yatmak olmuyor o yüzden sarılmayı seven bebeğime bir uyku arkadaşı verdik (Muslin örtü,minik ayıcık vs gibi )onunla uyur.
Diğeri de tam tersi satılmakta hiç hoşlanmaz ,karanlık ve sessiz bir ortam ister ,asla sallanmak istemez..Onunla odanın panjurunu yarım kapatıp Los ortamda geniş bir yerde dönerek uyumasını sağlayacak şekilde birbortam hazırladım derken 11 aylara kadar geldik..
Darısı kolaylıkla basiniza 🙏♥️