Merhaba güzel anneler 🌺 oğlum yarın 1 yaşına girecek şuan atak haftasında fakat atak haftasından önce de sürekli ağlayarak herşeyi yaptırmaya çalışıyor . Dün bi krem için yarım saat ağladı unutturmaya çalışıyorum başka şeyler gösteriyorum yok devam sürekli ağlamaya .ben normalde çalışıyorum şuan yasakta izindeyim oğluma bakıcı ablamız bakıyor . Normalde babasıyla oynardı bende ev işlerini yapabilirdim şimdi arkamı döndüğüm an çığlık çığlığa ağlıyor sürekli anne tuvalate gidiyorum kapıda ağlıyor babasıyla hiç durmuyor sürekli bi agrasiflik ne yapmam lazım bi akıl verin lütfen