Arkadaşlar 10,5 aylık oğluma diğer içecekleri içmesi için suluk alacağım önerilerinizi istiyorum. Suyu aventin biberonu ile içiyor. Birde oioinin bardağı bar ama dışarı için bir suluk daha alacağım.
Birde green clean leke çıkarıcısından memnun musunuz?