Mugeminess Merhaba bebeğim 2 aylık olacak 10 gün sonra sütum az geliyor diye emzirme sonrası mama veriyorum ama çay kaşığıyla biberon başlasam meme reddi olurmu acaba
Ndrg-12 Mugeminess kaşık biberon veya eds yöntemiyle mama verin meme reddi yapabilir. Hem memeyi emmiş olur eds ile hem karnı doyar süt üretimi de devam eder
Sevmmm Mugeminess doğduğu günden beri biberonla mama vermek zorunda kaldım diyebilirim son zamanlarda baya azalttim şükür meme reddi yapmadı ama emzik de alıyor biberon da beni de 😁 ama her çocuk bir olmuyor işte