Hani zamanla gece uykusu düzelecekti ya geceleri bazen saat başı uyanıyor şimdiye kadar en fazla 2 saat uyuyor uyanıp emmek istiyor emip yatıyor . Kızım emzik kullanmadı bir sürü marka denedik ama istemedi tutmadı onun eksikliği mi bilmiyorum hep uyanıyor ya bazen belki gazı vardır ama bazen gazı da olmuyor ne zaman uyuyacak bebeğim 🤷🏻♀️