alchn bu birkaç günde şeker ve karbonhidrat içeren neler tükettiniz?
Bunlar ödem tutmasına neden oluyor, muhtemelen beslenmenizden çıkarırsanız yine gider o şişkinlik. Adet döneminde zaten ödem geliyor bu kaçınılmaz neredeyse.
moralinizi bozmayın, diyetinize devam edin. Verilen kiloyu korumak kilo vermekten daha zor galiba.
bir de adet döneminde, öncesinde ve sonrasında tartı yanıltır.