Prens_annesi2_5_20 Cansudefne20 polaris aldım canım ben şuanlık Bi problem yaşamadık güzel rahat yürüyor
Minnak23 Genelde vicco öneriliyor canım ben daha almadım ama arastırdıgım kadarıyla vicco hem hafif hem en iyi marka o olarak söylendi