Cheddar Badebadem o normal benim kızımda o ayda o kadardı da neden yazma gereği duydunuz çocupun kilosunu onu anlayamadım 😂
alyatosum Badebadem Allahım ben 6.sınıfta 25 kiloydum 🤦🏻♀️😂 kızım da 30 aylık 12 kilo 😂 bence bi doktora götürsün arkadaşınız 4 yaşında arkadaşımın oğlu 17 kiloydu doktor 3 kg daha alırsa obeziteye girer kontrollü yedir demişti hala daha dikkat eder .
biregesevdasi Mom091 yok tabi söylerim ya doktor sorduktan sonra ama mesala bir yakınım soruncada benim oğlanda 30 aylık oldu demem 😂😂😂
Mom091 biregesevdasi yok arkadaşa eşe dosta pek denmiyor tabiki ama burada post açarken bile 2 yaşında yazıyorum mesela. Kaç aylık? Diye soruyorlar. 3 yaşına kadar böyleymiş. 3 yaşından sonra çocuk kategorisine giriyormuş. Doktor öyle demişti🥰
biregesevdasi YavruKurdum yok kızz doktora söylerim ama düşünsene arkadaşım soruyor çocuk ne kadarlık oldu 30 aylık oldu diyormuşum hatta bunun birde 38 aylık versiyonunu gördüm burda bunu söylemem işte😂😂😂😂
YavruKurdum biregesevdasi 😂😂😂😂 burda da herkes anlasın diye yazılıyor mecburen. Günlük hayatta yaş olarak denir tabi ki
Roseses Kızım 16,5 kilo o bile iri geliyor gözüme benim 24 çok değil mi ya bi doktor kontrolünden geçti mi son zamanlarda
biregesevdasi Woody yaa gerçekten mi ay bilmiyordum çok hoşuma gitti bu konu ama koca çocuğada 60 aylık bu denilmez ki 😂😂
Woody Badebadem bu arada persentilde göre ust sınır 17 18 kilo olması lazım. Doktor kontrolde ne demiş? Diyet öneriyorlar malesef bu durumda
melodininoglu Gokturk3518_ ah yavrum. Boyun biraz uzunsa güzeldir bence 🥳 ben kilo alamayanlardanim malesef 😔
asz Badebadem allah aşkına nerde maşaallahı var.yazıktır çocuğa.siz kilolu çocuğu olan anneye sorun bi de içinde ki üzüntüyü.ben de o ennelerden biriyim ne yazık ki.ben çok üzüldüm o çocuğa da o anneye de.