Herkes demiş ama bende diyeyim. Tatlı şeyleri sona bırakın. Bende yeni verneye başladım yani 1 hafta oluyor. Benimki de ogurdu ama yemeye de devam etmek istiyor. Kaşığı elimden alıyor ya da vereyim diye çığlık atıyor. Verince yiyor. Ben buharda haslarken sarimsakta koyuyorum azcik aroması geçsin sebzelere diye. Hatta haşlanmış olan sarimsaktan çok az olsa da koyuyorum yaptığım purelere. Yani bence havuç, kabak bunların haslamasini bende ogururum.😀 Birazda zeytinyağı koyunca hiç olmazsa bı tadı oluyor