Elizlistossss sabah kahvaltı yapıyoruz, sınra 3 saatte bir besleniyor, sonra çorba, akşam yemek et tavuk vs, son öğün muhallebi, yatmadan öncede mama içiyor. Benim oğlumda 1 yaş 9 günlük. Öğünlerden bir tek kahvaltıda çok nazlanıyor. Basen ara öğün olarak meyve vs veriyorum, kısacası oğlumun acıkmasına göre değişiyor