Merhaba çilekeş alerjik bebek anneleri🥲 merak ettiğim daha doğrusu bilmediği bir mevzu var. Oğlumda denemelere başladık doktor ilk baş sütlü kek yap ver 3 gün kurali ile, sonra yoğurt ver gene 3 gün kuralı ile dedi. Keki denedim allahıma şükürler olsun tepki yok. Ama bu süt alerjimiz geçti demek olmuyor mu? Yani yoğurtta yada peynire hala alerjisi devam ediyor olabilir mi? Orayı tam anlayamadım sizler nasıl açtınız keki geçen yoğurt denemesini de geçti mi??