DeryaDerin Merhaba doğum sonrası bir kere kontrol gerekiyor.Doktor rahim kontrolü yapıyor toparlanmış mı diye.Bana kırkın çıkınca gel demişti.Geçenlerde lekelenme şeklinde bende de oldu birkaç gün sürdü ve geçti. Bu arada ben normal doğum yaptım.iki buçuk ay oldu😊Kızınızın adi derin mi?