Valla bu kuaförlere verilen para haram. Tamam her şeyin fiyatı uçtu pandemi falan ama pandemi olmadan öncede herşeye uçuk fiyatlar istiyorlardı. O yüzden hiç kuaföre gitmiyorum, param olmadığından değil ama sokağa aticak paramda yok. Saçımı kardeşim keser, kendim boyarkm. Kas bıyık falanda kendim alırım.