Merhaba kızım diş çıkardığı için bulamaç kahvaltı hazırlıyorum. 3 gündür Bisküvisini sütle ıslatıyorum. 2 günde 1 taş gibi kaka yapan kızım her gün çok rahat hafif ishal gibi kaka yapmaya başladı. Ve probiyotik kullanmaya başladık 1 haftadır kabız diye. Sizce bu ishal durumu dişten mi sütten mi probiyotikden mi? Süt alerjisi olmasından korkuyorum. Yulafa tarhanaya çileğe alerjisi var çünkü