Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 5 günlük 9 gündür kaka yapmiyor. 3 haftadır bu sıkıntıyı çekiyoruz. Uyararak yaptirdik yapti sonrasinda 4 gün geçti evet dedik kendi yapabiliyor bu arada yapinca da cıvık yapıyor sarı renkte. Sonra üstünden 6 gün geçti yine yapmadı.huzursunlandim yine poposunu uyararak yaptirdik. Simdi bana zeytinyag diyecekleriniz olucak veriyoruz hemde sabah akşam olmak şartıyla karnına masaj yapiyoruz sıcak kompres uyguluyoruz yapmadığımız yöntem kalmadı yok bugun 9 gün oldu doktor sadece bekle diyor. Sizler beklediniz mi yaptım ı kendi başına alttan üstten gaz cikariyor ama kaka yok