Uykusuzhergece Kızlar normalde 6 gün adet görürüm. Bu ay doğum kontrol hapı kullandım. 3 gündür kullanmayı bıraktım. Ama hala adet oluyorum kasıklarım ağrıyor bıktım bu durumdan ,😔😔 böyle bir şeyle karşılaşan var mı?
MaviPanterAnne Uykusuzhergece hap kullanmıyorum adet günüm geldi geçiyo bütün belirtilerim var ama olamıyorum çok hafif leke gibi bişe şüphede kaldıgım için oruçta tutamıyorım şiştim davul gibü oldu karnım ama yok gelmiyo bende sinir ilacı kullanıyorm ondam heralde