AntiFilozof Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğundan beri 10 günde bir kaka yapıyor ağlıyor yavrum ne yapayım nolur yardım edin doktor normal diyip gönderiyor sadece 😔
esleminannesi2 AntiFilozof ben bebeğim kabız olduğun da mamasına bi çay kaşığı zeytinyağ koyuyordum size iyi gelir mi bilmem 🤷🏻♀️
Fhmasyslt AntiFilozof kakası cıvıksa doktor kaka demiyor bende 9 gündür bekliyorum kızım kaka yapacak diye
Ali_Han20 AntiFilozof probiyotik alın düzenli kullanın bir de süt sağın tatlı kaşıgına içine zeytinyağlı koyum ben hep öyle yaptım
AntiFilozof Fhmasyslt canım öyle olsa bile ben çok dikkat ediyorum emin ol muz falan asla yemiyorum artı kaysı yiyorum ama hiç bi değişiklik yok
AntiFilozof esleminannesi2 bebek durumdan memnunsa normal diyorlar ama bebeğim rahatsız oluyor uyuyamıyor
esleminannesi2 AntiFilozof doktorlar damla falan veriyor aslında doktorunuzu değiştirseniz belki o tarz şeyler verir rahat eder bebekte
Fhmasyslt Bize doktor gaz yapiyor mu dedi evet hocam dedim ozaman probiyotik damlalara gerek yok dedi