Esraa- Kızlar idrar yolu enfeksiyonunda pembe yada kahve leke tarznda kanama oluyor mu?. Adetime 15 gün var aksini dşünmek istemiyorum çnkü.
Gamze43 Esraa- bende seffaf koyu akıntı fazla olmuştu karnında ağrı kanamada oldu adet tarihim varken bide yanma kasıntı falan da vardı hap verdi krem verdi bide düzeldim
MihrimahRabia Bnm şahsen idrar yolu enfeksiyonu olduğum hicbi zaman leke tarzi seyler olmadi emin olmak icin erken gebelik testi alabilirsiniz ondan suphelendiyseniz
Esraa- MihrimahRabia daha öncede geçirdm ağırdı kanamam olmştu ama çok fazla olmştu. Şimdi adete 15 gün kala olması şaşrttı bu arada enfeksyon belirtilermde var ağrılı lavabo vs