Mti16 Kızım 7 buçuk aylık ve ne zaman demir ilacı versem 2 , 3 gün kakasını yapmıyor. Özellikle takip ettim, vermediğim zamanlarda günde 2 sefer yaparken verdikten sonra yapamıyor. Siz hangi demir ilacını kullanıyorsunuz ?
Mrs_Ladybird Mti16 bende kullanıyorum bebeğime ,bizde de kabızlık yapmadı ,zaten ben yetişkinler için olanını kullanmıştım kabızlık yapmıyor diye o yüzden de bebeğime başladık olmadı hiç 🙏🏻
aay1 @Mti16 bebeğim 4 ay 28 günlük 4.ay kontrolümüzde doktor sidefer verdi o zamandan beri kullanıyoruz kabızlık yapmadı bebeğime