Geçen yıl göğüs kemiklerimde şişme olduğu için tomografi çektirmek zorunda kalmıştım 3.5 ay önce de doğumdan sonra yüzümde uyuşma güçsüzlük bas ağrısı sikeyetlerim sebebiyle tekrar çekilmişti bugünde basıma ağır bir darbe aldım ve tekrar çekildi bu kadar tomografiye maruz kalmak beni çok rahatsız etti radyasyonu vücudumdan atmak icin bildiğim gerekli herseyi yaptım ama bu konuyla ilgili okuduklarım beni çok korkuttu içim hiç rahat değil basına gelen var mı acaba?