Asiyetogac_12 Merhaba kızlar biliyorsunuz yasaklar olduğu için annemler gelemiyor ve oğlumun 40 ı çıkacak 2 gün sonra aceba ben çıkarabilir miyim bu konuda bilgisi olan varmı sizler nasıl yaptınız
Tuba Asiyetogac_12 Bebeğin değil annenin kırkı çıkar ve bebek için bir şey yapılmasına gerek yok☺️ Siz gusül ve namaz abdestini alıp şükür namazı kılabilirsiniz
Asiyetogac_12 Tazeanne3434 bende öyle düşünüyorum çünkü yasaklardan dolayı tekiz evde eşimle birlikte yaptirirz diye düşünüyorum cnm
UrasEfeMom Asiyetogac_12 valla aslında çok kolay ama bizde gelenek olarak 40 kaşık su dua okunarak süzgeçle baştan aşağı dökülür banyodan çıkarken hem bebek hem kendim için sornasında abdest aldım bu kadar
Yusufali06 Asiyetogac_12 40 siz birşey yapmasanız da çıkar. Ama ikinizde yıkanın gusül de alın tamamdır. Ben öylr yaptım olması gerekn bu çünkü ekstra yapılan şeyler zorunlu değil.
Mmomm Asiyetogac_12 kayınvalidem o gün kuran okumuştu sadece onun dışında bebeği yıkadık kendim yıkandım o kadar. Zaten herkesin farklı bir geleneği var 40 çıkarmayla ilgili önemli olan ikinizinde banyo yapması bence :)
zynn Asiyetogac_12 Ben abdest aldım yıkadım. Bahçeden de çiçek topladım suyunu süsledim öyle fotoğraf için aynı su ile kendim de yıkandim cogaltarak