Kızlar bugün 4.gunum daha önce geçiren varmı bilmiyorum emzirdigim için ilaç kullanmadim ama boğazım acayip ağrıyo dayanılmaz bademciklerim şiş gibi dayım yengem annem kardeşim hepimiz pozitiftiz ama bi tek benim boğazım ağrıdı bilgisi olan varmı ne yapsam bademciklerim inmiyo nefesimi kesiyo boğazım kuruyo