Oğlum 4 ay 10 günlük 4. Ay aşısi yaptırmaya gittigimizde sağlık ocağında tartti ebe 6500 dedi sadece emziriyorum iyimi sizce bilemedim Nisan ayında gittigimde doktora doktorumuz mayisin sonu gibi baslayin yavas yavaş ek gidaya dedi erken diye düşünüyorum ebede öyle söyledi daha erken kilosuda iyi bence baslama haziranın başı ortası gibi başla ilk 6 ay anne sütü önemli dedi en azindan 5 buçuk aylik olsun öyle başla dedi sizce ne yapmalıyim bende ek gıdaya baslamanin erken olduğunu düşünüyorum. Baslamasam doktor birşey dermi kontrole gittiğimizde 🙄🙄