Gelincik06 atak malesef oyle günü gününe bitmiyor ki. Daha uzun surebiliyor , huy kalabiliyor. Biri bitince biri başlıyor, o bitiyor dis geliyor, hepsi tamam diyosun 2 yas sendromu el salliyor 😅 gececk diye umut etmeyi birakinca hayat daha kolay geciyor nacizane tavsiyem.