Mrh arkadaşlar oğlum 38+4 haftalık suyu bitmek üzereyken sezeryan oldum 2 kilo 320 gram doğdu şuan 4 kilo 100 gram geçen sağlık ocağına götürdük ayına göre kilosu az diyo bugün de özele doktora götürdük doktor fazladan bile kilo almış gayet iyi sağlıklı bir bebek dedi ben sürekli ağladığı için götürmüştüm o da kolik gazlı bi bebek 3 aydan sonra geçer dedi inşallah sizce nasıl kilo alımı😊