Kızlar bebeğim 1 ay 3 günlük son 10 gündür falan ara ara ağlama krizlerine giriyordu bi başladı mı susmuyor durmuyor hiçbir sebep yokken ağlıyor bi tek hopbidi yapınca sakinleşiyor 1 2 saat sonra yorulup uyuyor uykumuzda pek bi sorun yok bazen geceleri yatmasa da ertesi sabah güzel uyuyor gaz problemimiz de yok metsil damlayı günde 3 damla vermeme rağmen gaz masajı vs yapıyordum öyle çıkmayan gazımız olmuyordu yani bugün doktora götürdüm doktor kolik bebek dedi süt alerjisi için tahlil aldı bana diyet verdi vs ama kafamı karıştıran şey şu ki bizim herhangi bi gaz problemimiz yok yine de kolik olabilir mi bebeğim ve bu doktorun verdiği diyete uyarsam bu ağlamalar hafifler mi metsil damlayı da 6 damla günde 3 defa dedi korkuyorum fazla veririm diye içim rahat etmiyor yardımcı olabilecek olan var mı nedense kolik bir bebek olduğuna ikna olamıyorum atak haftasındayız bana ondan gibi geliyor 🤔 bu arada tahlil sonuçlarımız haftaya çıkacak tahlil falan bakmadan durmadan ağlıyor deyince hıı kolik bebek dedi bana