Bebeğim 27 günlük doktor son kontrolümüzde bıngıldağının biraz geniş olduğunu dedi. Hamilelikte d vitamini kullanmadım, doktor son aylara yakın vermişti. O yüzden bebeğiminki genişmiş. Bıngıldak en geç ne zaman kapanmalı? Doğduğundan beri bebeğime kullanıyorum d vitamini. Fakat merak ettiğim siz hangi markayı kullanıyorsunuz ve günde ne kadar veriyorsunuz?