Kızlar bugün 4. günüm belden ıyuşturmalı sezeryan ameliyatı oldum ama belimin yan ve orta kısmı yürürken yatarken çok kötü ağrı yapıyor ve karnımın acısı gitmek bilmiyor sizce normal mi benim gibi sıkıntı yaşayan daha önce oldu mu oldu ise ne yapıldı😔