Kuzeyufuk Kızlar 2ay 6 günlük bebeğim . Atak hesaplamasına göre 2. Ay atağı dönemindeyiz 2 aylık olduğu günden beri memede az kalıyor çok emmek istemiyor bırakıyor ağlıyor sürekli kucakta durmak istiyor yani neden böyle anlayamıyorum
AsyaninAnnesiiii Kuzeyufuk gazi vardır bizimde 2 aylıkken öyleydi gaz damlası bebek için gaz masajından sonda geçti
Tceylnn Kuzeyufuk benim bebeğimde 2 ay 8 günlük aynı şeyler yaşıyoruz denemediğim töntem kalmadı kucak için artık alıştım hep kucakta kalmak istiyor ama meme konusunda pozisyon değiştirerek vermeyi deneyin o da olmuyorsa sakinleştirin ağlayımca tekrar verin yine ağlıyorsa ‘Ya Hadi’ esmasını çekin bende en son o işe yaradı benim bebeğimde çok ağlıyor meme de sandece uyurken emiyor doğru düzgün