Rmeysa058 büyük ihtimal yalniz his ettiginiz icin bu düsüncelere sahipsiniz. Fakat almanya gibi bir ülke birakilmamali. 1. dünya ülkelerden biri! Ayrica egerki esiniz doguma büyüme almanyali ise, türkiye ona cehennem olur! Iyi düsünün.. almanyada yasayan türkler ne kadar türküm deselerde, sadce dilleri türktür, yasam olarak almanlasmis olmalari türkiyede onlari cok zorlar. Özellikle almanyada isci olmak cok özel bir sey! Isci haklari en iyi ülke denilebilinir. Buna alismis olan bir insani türkiyede yerler..