AlevMelek Merhabalar … benim bebeğim altı aylık olmak üzere biz kucakta yıkıyoruz hala …tek yıkamaya cesaret edemedim. Bu işin bir kolayı var mı ?
Omerasafsmom 6 aylık olmak üzereyiz her akşam yatırmadan önce yıkıyorum, önceden küvetinde yıkıyordum şimdi duşakabinde 👍🏻
3MelekAnnesi3 AlevMelek 13 aylık ben daha yeni yeni kendim yıkıyorum ara ara kücükken de kendim yıkadım tabi ama genel olarak hep esimle yıkadık artık banyoda altına lif seriyom sıcka suyla ıslatıp otutturuyorum önüne sampuan dus jelleri koyuyorum oynarken bende 2 dk da yıkıyorum cıkıyorum 😊
Omerasafsmom AlevMelek Banyo zeminine kirli kıyafetlerini koyuyorum bazen oturmak istiyor ama genelde yatırarak yıkıyorum. Her gece yıkandığı için kısa sürüyor