Woody Bende öyle düşünüyordum da kızım da prematüreydi bizi o kadar korkuttular ki bide Sahra kuvezdeyken taburcu olan 2 bebek geri geldi yatış verdiler ve entube oldular.Ben o kadar çok kokrtum ki .Sahra eve gelince eşimle mesajlaşmamız Sahra öksürdü ,eyvah hasta oldu 3 defa hapsurdu kesin hasta ettik,çabuk gel acile gidelim abartmıyorum.37.5 derece ateşle gece acile gittik.Bu yüzden bunda biraz daha dikkat etmeye çalışıyorum bide malum hastanelerde Corona tehdidi var . Pazartesi kontrole götürdüm sorcaktim bı çocuk geldi öyle bı öksürüyor ki aklım ona gitti Allah yardımcısi olsun bı an önce muayne etsin ona baksın istedim.Oyle 2 normal bebek buyuttum, prematüreler beni baya pimpirikli hale getirdi.Kırdiysam özür dilerim normal bı kafayla düşünemiyorum ancak öyle düşünmek istiyorum.
Sahrada 9. Ayda yapılmıştı acaba ileri mi çekildi.