Merhaba anneler 🌼
Bebeğini sütten keserken Dostinex kullandınız mı?Biraz yan etkileri ağır bir ilac ben bekarken süt hormonum yüksek diye kullandım ama çok çarpmıştı. Mecbur kullanmak zorundayım çünkü bı kere denedim ve memede çok tıkanıklık oldu geri emzirmek zorunda kaldım. İlacı gece yatarken içmeyi düşünüyorum gerçekten bu amaç için kullanıp memnun kalan varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim 😍