Benim doktorum 15. Günden sonra artık çok fazla kan şekerinin düşmeyecegini artık saat tutmama gerek olmadıgını açıkınca onun isteyecegini söyledi. Ama gündüz en fazla 4 saat gece ise 5 saat iki beslenme arası olsun dedi. Şahsen ben yine bir aya kadar saat tuttum ama 1 aydan sonra o istedikce emziriyorum