Alininannisi ben ilk etapta 4 ayından sonra olan sütlü pirinçli kaşık maması var ondan verdim ama yemedi sevmedi biraz zorlayınca kustu daha sonra meyve ezip vermeye başladım elma ve muzu sevdi ama armutlu istemedi daha sonra tekrar denicem havuç kabak bezelye patates bunların çorbasını yaptım kabak ve bezelyeyi tatsız tuzsuz olduğu için yadırgadı tabi onlarıda sonra denicem şimdi pekmezli muhallebi elmalı muzlu muhallebi yapıp veriyorum kahvaltı yaparken ağzına ufak ufak peynir yumurta tattırıyorum onları da yadırgamasın diye 6. Ayında geçicem kahvaltıya şimdi 5.5 aylık bide 4 ayında kavanoz mamalar ondan verdim bi kaç defa iki öğüne bölmüştüm