Yenianne0681 ElaEmirelif bwn alabilirim bebehim 24 gunluk ankara da oturuyorum gonderirseniz ben alayim
Gzmeyllkrgz ElaEmirelif yaa şuan 4 aylık ama fazla olur mu 4 kutu acaba 2 ay içinde içer mi ki siz neden fazla aldınız ne kdr kalmış öyle ya üzüldüm suan
ElaEmirelif Gzmeyllkrgz canım bize hediye olarak geldi bebeğimde içmiyor fazla kaldi normalde bir kutu 3 hafta icinde tüketilmesi gerekiyor sürekli içen bir bebekse tüketilebilinir diye düsünyorum son kullanma tarihleride 2022 8 mayis ve 31 ağustos dur
Gzmeyllkrgz ElaEmirelif normalde emziriyorum işe başladım yarım gün 9 dan 12 ye kdr sadece o zaman mama içiyor o yüzden fazla mı acaba diyorum bide 4 ayı geçtik ya hani o yüzden tereddüt ettm
Betyit Oykuaygun merhaba ben sma comfort kullanıyorum annem sma optipro almış 800 gram sadece bir kullanımlık aldım isterseniz gönderebilirim 👍