Arimayaa Selam kızlar eşim almış bu bezi daha önce kullanmadım fişi duruyor henüz açmadım sizlere danışmak istedim nasıl bir bez?
Eymeninannesi12 Arimayaa benim eşimde yanlişikla almiş 4 numara 3 gündür kullaniyorum bir sorun yok şimdilik
Sinifcianne Arimayaa 5 numara kullanıyorum kızımda hiç sızdırmadı ama oğlumda 2 bucum yaş gece sızdırıyordu prima kullanıyordum ama kızımda hiç sızdırmadı şimdiye kadar.
Minnakimmm Ben de kızıma kullaniyirum . Çok memnunum . Fiyatida çok uygun . Bimin bezinden bile ucuza geliyor toplu alınca . Ben stok yapıyorum hatta😂
Cokilerce Arimayaa ben A101 bezi kullaniyordum arkadasim almis hediye gelirken sormadan yarim saat durdu durmadi kizarmisti her yeri bize iyi gelmedi 🤷🏻♀️
MrsYilmaaz Oğlum 3 aylık doğduğundan beri kullanıyorum 1 numarayla başladık suan 2 numarasını kullanıyorum çok memnunum ne pişik ne sızma hiç biri olmadı
2205 Arimayaa çıktığı hafta aldım denemek için o günden beri çok memnunum ve 18ay boyunca primapure kullanmış biriyim
Elfida-10 Henakiz prima premium care den geçtim çok kötü pişik oldu kaç günlerdir acısını çekti yavrum