Merhaba anneler, eds yontemini duyuyordum ama detayli bakmamıştım, onun dışında diğer yöntemleri denedim hep hiçbiri ise yaramadı. kasik biberon, kasik, şırınga, kadeh, bebeğim hepsinde gencine mamayi kaçırdı ağladı sinirlendi oksurdu bende dayanamayıp bu yöntemleri bıraktım ve tekrar başa dönüp biberon ile beslemeye devam ettim. 2,5 saatte bir 90cc mama veriyorum anne sütünü sagiyorum ama sütüm cok az 60ccden fazla çıkmıyor. çıkanı veriyorum yine biberonla. emzirme denemesi yaptığım zamanda silikon ile tutuyor sadece kendi mememi asla almıyor.
eds yöntemini deneyeceğim, püf noktaları nelerdir nelere dikkat etmeyelim birde bebeğim doğduğundan beri kendi mememi tutmadı, eds ile nasıl tutturacagim bilmiyorum, tecrübeli anneler yazabilirmi? birde son soru hem memeden sut hemde aynı zamanda sonradan mama gidince bebegin midesi bulanmazmi?