Betulst vazgectım valla sadece normal oturmalı salıncak alıyım ben .. diş yüzünden cok huysuz hiç bi sekıl uyumuyo bi kaç kez battaniyede salladık uyuyunca alalım dedik ama dedıgınız gbi alışıyolar.. otomatik olanlarda cok uzun süre kullanımlı degıl bide yavas salladıgından oda olmaz ben yine ayakları uyusturmaya devam ediyim 😂