Bal_im Kızım 18 aylık bugünkü rutin kontrol sonucu Dr. Vajinal yapışıklık var idrarda problem yaşamadan estriol kremi verdi sabah akşam kullan dedi. Kullanan arkadaşlar var mı acaba ya da bu durum yaşayan anneler yardımcı olur musunuz 😞
RabiaMevaninAnnesi Bal_im Canim ben kullandim ama birkac gun icinde biraktim cunkü bu kremler hormon kremi oldugu icin cocuklarda hormon bozulmasina kuçicuk yaslarinda regli olmalarina sebep olabiliyormus.Dr.ali fuat serpentin konismasini dinleyince hemen biraktim.zaten zamanla kendi kendine acildi.