Tkn Merhaba ayağımda batık gibi oldu şişti baya ayağım fucidin antibiyoktikli batik için krem var emziriyorum sürsem bsey olur mu kızlar ayağım baya kötü durumda
Tortilla Tkn antibiotıklı oldugu ıcın zararlı olur sanırım. Lactansia die dıye var etken maddeyı yazıp emzirirken guveılırmı bakabılırsın.