Annelerim merhabalar. Benim bebeğim 6 ay 20 günlük. Bir haftaya yakındır kafasını hızlıca sağa sola sallıyor. Ne için yaptığını tam olarak kestiremedim yani mutluyken de yapıyor mutsuzken de ama en çok mutluyken yapıyor. Bu bir oyun mudur onun için yoksa tuhaflık var diyebilir miyiz? Bebeği bu aylarda olup böyle yapan var mı?