Hcrblt merhabalar ben mamadus kullanıyorum çok memnunum kesinlikle bel ağrısı yapmıyor. Benimki her yöne gezegenler modelini kullanıyorum. Aldığımızdan beri bebek arabasını çıkartmıyorum mesela acil markete gitmem gerekiyor hemen koyuyorum bu sırada da etrafı izliyor çok seviyor. Bazen uyuya kalıyor belli ki oda rahat ☺️