Kuzeyufuk Kızlar 2ay 6 günlük bebeğim . Atak hesaplamasına göre 2. Ay atağı dönemindeyiz 2 aylık olduğu günden beri memede az kalıyor çok emmek istemiyor bırakıyor ağlıyor sürekli kucakta durmak istiyor yani neden böyle anlayamıyorum
gulrecelim_55 Kuzeyufuk canim pes etme benim valla ayakta zıplaya zıplaya zor emzirdim pes etme tam uykuya daldırıp oyle deniyordum uyku arasında alıyordu