Fun ben kullanıyorum ama açıkcası dökülme için vs almamıştım uyguna denk gelmiştim o yüzden denemek istedim. Normalde saçım kepeklidir bu ürün hemen kepeği kesti ve saçımın hızlı uzadığının farkına vardım çünkü beyazlarım eskiye nazaran hemen çıkmış oluyor. Fiyatıda uygun ben hep 10 tl den alıyorum t- shoptan