Ikierkekannesi Hanımlar oğlum iki aylık grip oldu gece ateşi 37,5 filandı burnu akıyor ama çok halsiz ve öksürüp inliyor kolay kolay ilaç kullanan bi insan değilim bu süreci ilaçsız en kolay nasıl atlatırız..O kadar küçükki kıyamıyorum o halde görünce ..😔
Liyaa Ikierkekannesi gece yatmadan önce topuklarına limon sürülüyordu sanırım sonrada çorap giydirilip öyle yatırılıyordu yanlış hatırlamıyorsam burda bir arkadaş paylaşmıştı ateşe ve gribe iyi geliyor demişti
dilarammm Liyaa 6 aydan öncesine yapılmıyor diye biliyorum limonu odasına soğan koyun karanfil batırarak burnunu da açık tutun
alicihankus Emziriyosan bol bol ihlamur iç yarım çay kaşığıda verebilirsin bebeğe benim de oğlum şuan grip serumla burnunu açıp hindistan cevizi yağı sürüyorum burnuna burun deliklerine çok rahatlıyo uyuyo